2009-04-03

Har överlevt den mest deprimerande veckan i mitt liv..

Tänkte ta tillfället i akt och berätta om den mest deprimerande veckan i mitt liv hittills. Veckan efter Spring break har nog varit den tråkigaste veckan på väldigt länge. Vi kom tillbaka till ett grått, kallt och regnigt Rock Hill som nog inte har varit mycket tråkigare. Det hela blev inte bättre av att vi var tvungen att kasta oss in i plugget och tokplugga till fyra prov. Efter det var det bara den ena tråkiga händelsen efter den andra.. som t.ex det bästa med vår kafeteria, äggen vi äter på morgonen smakar längre inte lika bra. Vi har nu insett att vi nog kommer dö av maten vi äter varje dag innan det här är över. Jag kommer att missa min examen i juni.. vilket suger, eller själva examensceremonin gör det inte så mycket att jag missar, men jag missar att träffa den bästa klassen. Solbrännan försvinner sakta men säkert och vi vill bara tillbaka till värmen och solen i Miami.



Depressionen har nu dock börjat att vända.. tre av fyra prov är gjorda, vissa mer konstiga än andra, har vant mig av smaken på de nya äggen, jag kommer att få träffa de bästa klasskompisarna senare i sommar istället plus att jag faktiskt ska få gå på bröllop för första gången i mitt liv. Sedan ska det vara typ 25 grader och sol på lördag så jag kan få tillbaka färgen som försvunnit. Efter regn kommer solsken..



Igår firade vi att vi fått tillbaka livslusten med att åka till Charlotte med partybussen.. det var helt galet på vägen in. så mycket folk i en buss har jag nog aldrig sett.. den resan var en risk för livet. Hade väldigt skoj och fick skaka mina lurviga hela kvällen, underbart. Det var lite tråkigt dock, då Louise och Christina blev utkickad från klubben för att en vakt såg när Louise gav Christina hennes drink och Christina smakade på den. Orsaken till att de blev utkickad..?! Christina är bara nitton och därför inte laglig att dricka alkohol i detta land.




Christina, Louise och Vishal på väg in till Charlotte!

Som ni kan se var det massor av människor som ville åka in till Charlotte!

Cindy, Denise, Christina & Louise..

Jag och alla brunetter..


Idag "råkade" jag missa lektionen vi hade och sov istället.. ett bra beslut då jag inte missade så mycket på lektionen och fick sova ut. Lektionen på eftermiddagen var inställd, så jag har haft en day off idag kan man säga. Tyckte jag förtjänade det! Imorgon är det fredag.. och jag tror att det kommer vara en grym fredag. Vi har en lektion vid 11, sedan ska vi åka och shoppa.. vilket är efterlängtat. Sedan på kvällan ska vi på födelsedagsfest.. två franska tjejer fyllde år i veckan och det ska firas. Festen har tydligen temat tvilling.. då det är två som fyllt år. Så jag och Louise kommer imorgon vara "the Swedish twins" för en kväll. Outfiten är redan planerad och ni kommer få se bilder senare. Resten av helgen är oplanerad.. lite plugg blir det dock då det fjärde provet är på måndag. Sedan blir det förhoppningsvis lite lugnare igen i tre veckor innan sista veckan kommer som kommer vara galen!

Ha en underbar helg!!

Inga kommentarer: